womanstruth

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Farhågor

Av Matilda - 6 maj 2013 20:31

Min största farhåga hände för bara en liten stund sedan, mina favoritlösögonfransar gick i graven. Jag har några farhågor men den här är den absolut värsta! Jag har helt enkelt en grej för mina ögonfransar och den försvinner inte för allt i världen. Varför måste man ha farhågor/fobier? jag vet att det är en fullkomligt naturlig del av vårt mänskliga försvarssystem men ändå, det är jobbigt när man tänker efter, jobbigt att man ska gå runt o vara rädd för att något ska hända som vi uppfattar som läskigt, otrevligt eller skräckinjagande. men om man inte är rädd för något, vad skulle vara det roliga med skräckfilmer? vi skulle inte dfå samma rush av att bli skrämda. så det är nog bra med rädsla, fobier och farhågor, det är det som formar oss som människor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 maj 2013 20:15


  För att jag inte har bloggat under hela långhelgen, har varken haft tid eller energi att lägga på det! hoppas att ni alla har haft en fantastiskt underbar helg, det har i alla fall jag haft tills idag då vaknade jag med en vrickad fot, jag har et...

Av Matilda - 7 maj 2013 22:23


Fick en fråga på facebook idag som lydde "Hej! Jag läste din blogg, och du nämnde att du var bra på hår   Vad är du bra på? frisyrer? färger?    kram"   Svar: Jag kan ganska mycket om uppsättningar, det är det jag helst riktiar in mig på men färg...

Av Matilda - 6 maj 2013 15:26


vad kan egentligen anses som ett korrekt beteende? är det ett absolut måste att öppna dörren åt folk i porten där man bor? eller att gästerna tar mat först?  i mitt fall har jag aldrig någon att öppna dörren i porten för eftersom jag aldrig möter n...

Av Matilda - 5 maj 2013 22:52


Äntligen! Har haft en blogg här förut, det var ett tag sen men nu är jag back on track! min förra blogg handlade mestadels om mej och mitt liv och hår och väldigt ointressanta saker men den här gången kommer det handla om min syn på olika saker som s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska man satsa på i sommar?
 Uppvikta stuprörsjeans?
 Kjol?
 Klänning?
 Shorts?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards